ღ ღ هِـــــــــــــــــــــــی بــــآ تـــواَمـــــ مُـــخــاطـبِ خـــــاص ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

هِـــــــــــــــــــــــی  بــــآ تـــواَمـــــ مُـــخــاطـبِ  خـــــاص 

.

.

.

.

.

یـــا بِهِت میــــرسمــــ Free Smiley  

یـا نِـــمـــــزارم کــــــــــسی بِــــهِـــــت بِــــــرســــهFree Smiley  

هـــــمــــین که شِنِفتـــــــی Free Smiley

 

کنارت که هســـــــــــــــتم

 

عمیــــــق تر نفـــــــــس می کشم

 

                          هوای با هم بودنمان را می بلعـــــــــــــم

 

و مبـــــتلا تر می شوم ...

 

كنارم بمان اگر مي خواهي زنده بمانم♥

 

چه احساس قشنگی داری

وقتی فرسنگها فاصله ست بین تو و اون

ولی از نفس بهت نزدیکتره

از نفس بهش نزدیکتری

چه عمقی داره.

عــــــاقبت یک جـــایـــی …


یــــــکــــــ وقتــــــی …


بــــــه قـــول شــــــازده کوچــــولو:


دلـــــــت اهــــــلــی یک نفــر می شـــود …


و دلـــــــــت ؛

 

بــــــرای نـــوازش هــایش تنـــــــــگ مــــــی شـــود …


تـــــو مــــــی مـــانی و دلتــنــــگی ها …


تــــــو مــــــی مـــــــــانی

و قلبـــی که لحظـــه دیــــدار تندتر می تپــــد....

 

ســـراسیمـــــه می شوی …


بــــــی دســــــت و پـــا می شوی …


دلــواپــــــس می شــــــوی …


دلبســــــتـــه می شوی …


و محــــــکوم میشوی...


به عشـــــــق و عـــــــاشـــق بودن....


عشــــــقی که حــالا شده است

تمــــــام ذکر و فــــــکرتــــــ...

 

گاهی وقتا... یه نفر...

باعث می شه که حس کنی...

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته وجوده اونه...

جاذبه ی زمین نیست...
 

 

وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده …
بی تفاوت ازین فشار رد نشیا
داره باهات حرف میزنه…
میگه دوست داره!
میگه هوات و داره!
میگه حواست به من باشه!
میگه حواسش بهت هس!
میگه تنها نیستیا!
میگه که دیگه حق نداری هرکاردوست داری بکنی….
تو هم همینجور که دستت تو دستشه
آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش…
آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین !

 

خیلی که دلم تنگ میشود...
 
به اسمان نگاه میکنم...
 
دلم قرص میشود که تو هم زیر همین سقفی...
 
 www.dordone.com  نمایش زیباترین احساسات با عکس


نظرات شما عزیزان:

attarishafa)rahgozar)
ساعت22:37---26 شهريور 1393
وبت قشنگه موفق باشی

ترلان
ساعت2:51---25 تير 1393
نمیدانم کجا

کی

کدام روز

چه شد که یادت از دستم افتاد

و حاصلش تمام زمین خوردن هایم شد

دلم میخواهد آرام صدایت کنم

اللّهُم یا شاهدَ کُـلِّ نـَجْـوى

بگویم خدایا

تو خود ِ آرامشی

و من خود ِخود ِ بیقراری


محمد و مونا
ساعت16:37---23 تير 1393
” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”


ترلان
ساعت1:37---4 تير 1393
خونه دوستم همه چیش هوشمنده
از تنظیم دمای خونه گرفته تا تنظیم نور
بعد تنها هوشمندی خونه ما اینه که
لامپ دستشویی رو روشن کنی،هواکش هم روشن میشه


ترلان
ساعت0:23---24 خرداد 1393

خـــــدایـــــــا . . .
صورت حساب لطفا !
باقیشم مال خودت . . .
منو خلاص کن،سیر شدم از زندگی . . . !


ترلان
ساعت23:26---19 خرداد 1393
گاهی/لال میشوم!!!

مث الان!

حرف زیاد دارم ولی....!

کلمه ندارم♥♥♥
پاسخ: واقعا .... زیبا بود مرسی


ترلان
ساعت11:20---13 خرداد 1393



یه وَقتآیے بآیـَכْ رَפֿـتْ..!!


اونم بآ پآـے פֿـوכِتْ..!!


بآیـَכْ جآتو تو زنْدِگے بَعْضے هآ פֿـآلے كُنے..!!


כُرسْته تو شُلوغیآشوטּْ مُتوَجهْ نِمیشَنْ چے میشه..


وَلے بـכوטּْ..


یه روزـے..


یه جآیے..


بـَכْ جورـے یآכِتْ مے اُפֿـتـَטּْ، كه כیگه כیرْ شـُכه..!!


פֿـِیْلے כیرْ...!!


پاسخ:گاهی وقتا شریک تمام خاطرات فقط و فقط یه شماره خاموشه



ترلان
ساعت22:33---10 خرداد 1393
دختر باس وقتی آقا شون خوابه بشینه رو کمرش تا عصبی بشه پاشه داد بزنه:
بسه دیونه !! بیچارم کردی نیم وجبی
چی میخوای ؟؟؟
زل بزنه تو چشماش بگه : بوس میخوام !!


ترلان 
ساعت6:59---9 خرداد 1393

باید به بعضیا گفت عزیزم تو روی پاهات نمی تونی وایسی ؛ چه برسه به حرفات . . .

پاسخ: لایک عزیز.....

 به بعضی باس گفت:تو که استایلت شکل شیافه...چرا واسه ما میگیری قیافه؟؟؟!! 



saeedsingle
ساعت15:54---8 خرداد 1393
سلام عاشقای بی معرفت
که ب من اصن سر نمیزنییین


lover*qh*
ساعت0:51---8 خرداد 1393
vayyyyy kheili khub budaaan
پاسخ: مرسی از لطفت


EMad
ساعت17:28---5 خرداد 1393

عشقم ميلاد حضرت رسول اكرم عيد مبعث مباركت باشه پيشاپيش. خيلي دوست دارمممممممممممممم ببخشيد ك فردا نميتونم پيشت باشممممممممممممممممممممممممم

پاسخ: مرسی عزیز من همچین عشقم:X:X:X..... منم عاشقتم عشق من:*:*:* ..... فدای سرت گلم;));));))



EMad
ساعت17:20---5 خرداد 1393

ولي بازم ميگم وبلاگ من بهتر از اينجاس بيايين اونجا

پاسخ: عمااااااااد@-)@-)@-) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم تو وب من تبلیغ کردی؟؟؟:-|:-|:-|:-|:-|



EMad
ساعت17:18---5 خرداد 1393

عالي تــــــــر از عالــــــــــي مرسي خانومي

پاسخ: خواهش میکنم عشق من



بیننده همیشه خاموش
ساعت9:12---5 خرداد 1393
واقعا با وبلاگت حال میکنم مطالب ، عکس، دیزاین وبلاگت محشره بازم میام
پاسخ: مچگرم از نظرت .... نظر لطفته....


آریسا
ساعت0:01---5 خرداد 1393

خدایا.....


این روزها......


دلتنگم......


باورکن این یکی دیگرشعرنیست...


پاسخ: زیبا بود.... لایک



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:,ساعت 11:54 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |